Ahad, 11 Disember 2016

ZAMRUD








Di dalam bentuk Kalung, Nak Lepaskan pada nilai terbaik kepada anda,

Kelebihan kerezekian dan ia sudah di aktifkan melalui zikrullah


Kod Produk : ZAMRUD 71216
Bentuk : Zamrud
MAHAR : 90 Mlr

G. BANDARA MAJA






















Batu Perubatan Pemberian sang Bandara Maja Kerajaan Nakawan

Ada 2 jenis. Jam 9pm akan masuk sejenis lagi pemberiannya pada mahar yang sama 

Khusus Buat anda, cuma bayar Fidyah asalnya sahaja kepada Tok 


Di gunakan dengan merendamkan sahaja ke dalam air dan di buat minum



Kod Produk : GBM 71216
Bentuk : G. Bandara Maja
MAHAR : 30 Mlr

GUTS NAGA









































'


GUTS NAGA


Amacam?... ada bran ka?



Amacam cun?....

Nak yang cun kan?.. ni dia barang cun, khasiat pun cun.. harga pun cun...

Barang ini di selimuti misteri yang luar biasa , aura yang luar biasa dan energi yang luar biasa.. dan ia LIMITED edition . Buat kali ini hanya di berikan sebanyak ini sahaja dan tok tak tahu GUTS KING HYPER atau GUTS naga ini akan di berikan bila pula. Di ulangkan dengan misterinya... ini bukan Amethyst... kalau ia amethyst dah lama ia pernah ada dalam pasaran baik dalam internat , kedai gems mahupun gerai batu tepi jalan. 

Item ini hanya di Jual di G.Bunian sahaja dan tiada di mana mana kedai lainnya baik lagu mana pun modus operasi peniaga. 

Item pemberian Kerajaan sabara ini bersamaan namanya dengan kerajaan sebelum ini iaitu Geliga Ular Tedung Selar dan alhamdulillah di namakan ( kod ) sebagai GUTS NAGA , naga beerti Raja, King dan juga merangkumi bentuknya bersisik naga. 

Item yang hanya di miliki bangsawan ini tidaklah semahal nilai bangsawan di alam Bunian .. mana ada nilai bangsawan alam kita Rm 600 sekalipun boh... nilai bangsawan alam kita ni depa sebut sebut main juta.. Jam tangan Juta, Cincin juta juta, rumah juta juta... bangsawan alam kita tak main sebut ratus atau ribu.. ye dak ;p

Kelebihan Unggul di dalam :

Kewibawaan

Penunduk manusia dan Jin

Penggerun Binatang Buas ( P try masuk dalam zoo )

Perisai sihir ( Sama dengan Perisai Kayangan )

Pemusnah musuh ( sama macam Geliga Panglima Raja )

Kekuatan kebatinan dan dalaman ( sama dengan kebesaran Panglima ) 


LIMITED EDITION

Dalam Malaysia Jika kami keluarkan 20 biji, maka anda lah 20 org dari 27 juta penduduk Malaysia yang memilikinya





Kod Produk : GUTSN 101216
Bentuk : Guts KING HYPER
MAHAR : 250 Malayar

Maharnya akan menjadi 450 Mlr di Halaman Akan datang, Stock kami kian mengecil

BERTAP EMAS



























Bertap emas kesayangan tok yang sudah membesar dan ia datang bersama kain asuhannya dan ia akan di maharkan sekali. 

Kain ini boleh di guntingkan dan di jadikan azimat di dalam :

Mempermudahkan urusan 

Namun tok galakkan ia di jahit dan di jadikan kantung wang anda, insyallah memudahkan urusan kerezekian anda 


Kelebihan Bertap Emas 

Pelarisan niaga yang sudah terbukti semenjak tahun 1999 Dahulu

Rambutnya yang luruh boleh di jadikan Minyak Pelaris dan pemanis diri 



Penjagaan yang mudah dengan hanya di spray dengan minyak 1000 bunga jika kelihatan kering. 



Kod Produk : B.EMAS 101216
Bentuk : bertap Emas + Kain Asuhannya
MAHAR : 150 ( Bertap emas ) & Kain Asuhan ( RM 300 ) : 450 Mlr


Namun Untuk hari ini sahaja..esok lain kira

300 Mlr Untuk keduanya

Sabtu, 10 Disember 2016

CENUAI EMAS








Geliga Cenuai Emas. Perolehan dari seorang Orang Asli dengan nama yang sama dengan Geliga Cenuai Emas kita terdahulu, namun batunya sedikit berbeza dari perolehan tok sendiri. 

Di pakai di jari dan menyentuh kulit sebagai medium :

Pengasehan Ampuh 


Menggunakan Energy Mata sebagai medium perantara pengasehannya... Maksud tok ialah di pakaikan dan hanya di pandang ke mata orang yang di kehendaki , kemudian bila ada tindak balas.. p la mengayat, insyallah mudah dapat walau x hansem. 


BARANG 1 SAHAJA



Kod Produk : GB 41216
Bentuk : Cenuai Emas Orang Asli Kameron
MAHAR : 1,250 Mlr

Rujukan Staff : KPP

Sebut Nilai Anda, Yang tertinggi akan memperolehinya, Komen anda akan di dedahkan kepada Umum Pada Jam 12 malam, Terima kasih

GELIGA NAGA







Insyallah kelebihan Geliga Naga di atas sebagai:

Pengaruh dan kuasa

Derajat dan pangkat

Kekebalan darurat

Pemagar dari di sihir

Dengan Izin Allah Swt



Sejadah bunian masih dalam berdolak dalih.. maklumlah tok kan nak melanun di gerbang org.. jadi sabar sat.. apa pun.. tok akan dapatkan juga, walau kena memanjat 5000 anak tangga ulang alik.. tok sanggup

Kod Produk : G.NAGA 71216
Bentuk : Geliga 
MAHAR : 350 MLR

150 Mlr







Bagi Newbie... sebelum melakukan pembayaran sila tunggu komen di keluarkan oleh tok, selepas konpem anda menang, maka dah boleh buat bayaran ya...

Maybank 551016691626 My Gemstone 

Kemudian Hantarkan gambar slip bayaran 

Nama

Alamat

Kod Barang 

Ke


0178259540

SIAP!!!