Sabtu, 11 November 2017

KALIMAYA























































Kalimaya hitam atau black Opal. barang terbaik alhamdulillah dan pengisian asma'ul husna di dalam :

Perisai sihir dengan izin Allah SWT

Pelaris niaga dan diri

Mempunyai multi fungsi termasuk penggerun dan pengaseh,,, base on colour dan alami.


Ada banyak ni sahaja, dan ayah nak lepas murah2 sahajalah insyallah.. 


Boleh buat penawar sakit migrain macam ayah kena malam tadi.. sakit kepala... 



Kod Produk : KLMYA 25917-EB
Bentuk : Kalimaya hitam
MAHAR SATU SATU : RM 60

BORONG SEMUA
RM 240

16 ulasan:

  1. Salam Tok..
    Saya grab untuk borong tok.

    BalasPadam
  2. Salam Tok...
    Tak pe saya grab semua kecuali 4a.
    Rm180 kan Tok.
    Saya pm Bonda dah bnyak hari tapi tak jawab.😊

    BalasPadam
  3. Baiklah Tok. Maaf mengganggu holiday Tok. tapi agak banyak juga msg saya hantar pada Bonda. Agaknya esok baru Bonda balas kot sbb cuti kan. Tak pe, saya tunggu esok. Terima kasih Tok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Biasalah tuan . Tadi kami dri ipoh. Skrg di Puchong. Esok pula ke ganu.

      Nanti drg balas balik. Xdan masa tu nak balas. Sebab drg balas terus pack brg.

      Padam
  4. Ok tok...sy dh bnk in utk 4a smlm..

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. tuan ikan duyung, silakan update payment done tuan. esok pihak kami akan memulakan penghantaran dah

      Padam
  6. Baik Tok. Sory...saya clear semua skali ye.

    BalasPadam
  7. Payment Done Borong Done.
    Sudah whatsapp Bonda ye Tok.
    Terima kasih.

    BalasPadam
  8. Tok...nak request Borong G.P Sari.
    Masih ada lagi tak Tok?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN