Isnin, 13 November 2017

TOK CUTI, STAFF KERJA

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Memandangkan Tok baru sampai malam tadi, maka hari ni tok tak masukkan apa apa lah dalam blog.. item ada, antaranya ialah Raja Joran, kalau nak order silakan order direct kepada PA dan Admin tok na. 

Dorang berdua akan memulakan pembungkusan dan penghantaran pada hari ini.. tok penattt.. haha... esok update akan di masukkan ya. 

Mana mana GRAB silakan update pembayaran anda segera , kerana mereka juga sudah tok arahkan untuk semak mana mana yang grab tapi belum melakukan pembayaran

Bagi tuan Fish Mermaid, sila update Ulasan payment done anda dan update di Nombor admin kami. Setiap grab hanya sah selama 12 jam sahaja, dan selepas itu sesiapa boleh Grabnya tanpa prejudis. 


3 ulasan:

  1. Salam Tok.
    Saya sudah update ulasan tok. Saya ada whatsapp Bonda sblm ni terangkan pasal grab dan payment saya dan Bonda setuju.
    Saya juga sudah sent payment slip kepada Bonda. Tapi kalau saya salah. Saya minta maaf. Lain kali saya tak akan buat silap lagi. Maaf skali lagi Tok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam wbt tuan. ok sudah di maklumkan kepada tok tuan.. terima kasih na

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN